Online zsűri

Bánhalmi Kata

Design Terminal

Bánhegyi Zsófia

Telekom

Dr. Szűcs Annamária

BKK

Gábor Andrea

Borsodi Sörgyár

Grósz Judit

Microsoft

Jákó Eszter

Budapesti Metropolitan Egyetem

Kanyó Roland

dm

Kálmán Péter

NUR Neckermann-utazás Szolgáltató

Krsják Attila

Rittal Kereskedelmi Kft.

Mihalszky Zsuzsa

Kantar Media

Pantl Péter

HELL ENERGY

Szeles Dóra

Nespresso

Szilvási Krisztina

ABB

Szinai Ádám

CIB Bank

Varró Balázs

Ustream

Zsűrielnök

Leszkay-Kovács Renáta

Coca-Cola Magyarország

A Kreatív delegáltja. 

Leszkay-Kovács Renáta, a Coca-Cola magyarországi marketingvezetője.  Feladata a Coca-Cola magyarországi portfóliójához tartozó márkák kampányainak tervezése és összehangolása. A Coca-Cola Magyarország termékei közé olyan márkák tartoznak a klasszikus Coca-Cola mellett, mint a Fanta, Sprite, Kinley, Cappy, NaturAqua, Nestea es Powerade.

Renáta a Szolnoki Külkereskedelmi Főiskola kereskedelmi és üzleti szakán végzett, majd további marketing tanulmányokat folytatott a Chartered Institute of Marketing keretei között. 

A Coca-Cola Magyarországhoz 13 éve csatlakozott, a Saatchi & Saatchi nemzetközi reklámügynökségtől, ahol az utolsó évet a párizsi központban töltötte, mint a Közép-Kelet-Európa és Eurázsia régióért felelős Procter & Gamble Regionális Account Director. A Coca-Cola- nál, 2003-tól regionális pozíciókat töltött be; 10 európai országban felelt az integrált marketing kommunikációért, majd 23 országban vezette a bolti marketing kampányok fejlesztését. Magyarországi Marketing vezető kinevezése előtt a marka élmény es Brand PR területért felelős vezető volt a 23 országos közép-kelet-európai régióban.
 

2. fORDULÓS ZSŰRITAGOK

A Kreatív delegáltjai:

Fábián Ágnes

Henkel

Szerényi Szabolcs

Kreatív

A Kreatív vezető szerkesztője, újságíró. A Corvinuson végzett marketing és marketingkommunikáció szakirányon. Szerkesztette a Közgazdász című egyetemi lapot, dolgozott piackutató cégnél, majd a Napi Gazdaság munkatársa lett. A Kreatív csapatához 2010-ben csatlakozott. Az újságírás mellett irodalommal foglalkozik, rendszeresen jelennek meg novellái és versei folyóiratokban. Az általa tervezett, társadalmi témákat feldolgozó plakátokat többször bemutatták az ARC plakátkiállításon.

A MAKSZ delegáltjai:

Biró László

Mediator Group

BL eddigi életét a rövidítések és a számok határozták meg. VPG, PSZF, HFF oktatási intézmények után került kapcsolatba az RCH, GRP, SHR mutatókkal a hatnál, ahol 7 éven keresztül tervezett médiát. Másfél évig vezette a HMS-nél a Tesco ATL és BTL kampányait tervező teamet. 2013 óta a Mediator operatív igazgatója. Irányítása alatt a 10 fős kreatív butik a piacon meghatározó szerepet betöltő, 37 fős full service ügynökséggé fejlődött. És hol van még a vége…

Marosi Gergő

Mito

"Ha a nálam régebb óta mitós kollégáimat kérdeznétek, hogy hogyan kerültem ide, akkor azt válaszolnák, hogy a 400-nál találtak egy kuka mellett. Egyesek egyenesen azt állítanák, hogy egy kukában. Az igazság az, hogy 6 éve kezdtem itt gyakornokként, ami végül is majdnem ugyanaz. Ma már kreatívigazgatóként boldogítom őket, és mostanában én keresem a fiatal tehetségeket, akik felőlem jöhetnek bárhonnan."

Tihanyi Péter

ACG

A Riói volt a 6. olimpia az életében kreatív szakemberként. Ennek semmi jelentősége, de 20 év a kommunikációs szakmában mégis szinte sportteljesítmény. Egykori válogatott asztaliteniszezőként amúgy is imádja a sportot, meg is fogadta, hogy hamarosan újra NB I-ben játszik. A Lintasban kezdte, egy pillanatra ő is összeolvadt a Lowe GGK-val, az ezredfordulón váltott, 7 évet töltött egy szigeten (Hajógyári – Euro RSCG).   

2007-ben lépett ki a multinacionális ügynökségi világból, azóta a független, teljes magyar tulajdonban lévő  ACG kreatív igazgatója, jelenleg Chief Creative Officer-e. A Ronda és finom Chokitóval gyorsan beindult a pályafutása, azóta számos nemzeti (Arany Penge, Hipnózis, ADCH, Effie) és nemzetközi (Golden Drum, Cresta, EACA, Golden Hammer) díjat nyert, ami persze a vele egy csapatban dolgozók érdeme is.

Büszke rá, hogy az ACG 4 éve folyamatosan vezeti a független ügynökségi ranglistát itthon, 3-szoros összetett M lista vezető, és immáron 4-szeres Év ügynöksége cím birtokos. Kiemelkedő nemzetközi sikernek tartja, hogy az ügynökség 2014-ben a világ Leghatékonyabb Független Ügynöksége lett. Kereskedelmi megbízásaik mellett kiemelkedően fontos számára, hogy folyamatosan fejlesszenek, akár karitatív alapon is, társadalmi célú projekteket. Tihi – így hívja, aki ismeri, rendszeresen tagja a hazai és nemzetközi reklámfesztiválok zsűrijének, 3 alkalommal volt  az Aranypenge zsűri elnöke.

A DIMSZ delegáltjai:

Hivatal Péter

DIMSZ / Metropol

1991-ben indította és 7 évig vezette a magyar Reader’s Digestet, ezután az M csoport ügyvezetője volt. Később a GGK Direkt ügyvezetőjeként dolgozott, majd a HVG marketingigazgatója volt. 2004 óta a METROPOL hírújság vezérigazgatója, ahol a napilap hűségklubja jelenti a kapcsolódást a direkt marketinghez. Több társadalmi szervezet elnöke vagy elnökségi tagja (Repropress, MLE, MATESZ, Reklámszövetség). 2000 és 2012 között a szövetség elnöke volt.

Kovácsházy Dénes

DIMSZ / MULTICOM

Közel két évtizedes szakmai pályafutását autóipari cégeknél kezdte, majd a JWT és a Wunderman reklámügynökségeknél folytatta. 2003-tól ügyvezetője MULTICOM kommunikációs ügynökségnek, melynek ma már tulajdonosa is. Az ügynökség saját Call-Centerrel rendelkezik, és dinamikusan növekszik a BTL szolgáltatások területén. 2011 óta a DIMSZ elnökségi tagja és a contact center tagozat vezetője.

Lugosi Boglárka

DIMSZ

Szakmai pályafutását 1993-ban kezdte a McCann-Ericksonnál. 2000-ben családi vállalkozást alapított, amely később a Café Csoport CRM-re szakosodott tagja lett. 2005 és 2009 között a Reklámvonal című szakkiadvány felelős szerkesztője volt, 2008 és 2011 között az RTL Klub online PR szakértője, majd néhány évre visszatért a Caféhoz. 2015-ben az UP Advertisingnál helyezkedett el mint digitális részlegvezető, innen érkezett a szövetséghez idén márciusban.