Online zsűri

A zsűritagok listáját folyamatosan frissítjük.


Dárdai Adrienn

CBA

Jákó Eszter

Budapesti Metropolitan Egyetem

Kanyó Roland

dm

Mosolygó György

Unilever Magyarország

Olasz Marianna

Nespresso Business Solutions

Pálfalvi Márta

Heineken Hungária Sörgyárak

Pantl Péter

HELL ENERGY

Pavella János

4PRO

RUIP Balázs

Borsodi Sörgyár

Szecskó Ferenc

FrieslandCampina Hungária

Szederkényi Zita

Dreher Sörgyárak

Szinai Ádám

CIB Bank

Zsűrielnök

Buzder-Lantos Nikoletta

Pepsi, Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt.

2. fORDULÓS ZSŰRITAGOK

A Kreatív delegáltjai:

Maczelka Márk

SPAR Magyarország

Maczelka Márk (32) 2015. január 1-jétől tölti be a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetői pozícióját. A reklámszakember a Pécsi Tudományegyetemen diplomázott előbb Kommunikáció- és Médiatudomány szakon, majd ugyanitt a Közgazdaságtudományi Karon szerzett másoddiplomát. Az egyetemi évek alatt hét éven keresztül a kommunikációs tanácsadással és reklámfilmek gyártásával foglalkozó vállalkozását vezette. Ügyfeleik között jelentős hazai és nemzetközi márkák, illetve civil szervezetek is megtalálhatóak voltak. A SPAR csapatához 2012 júliusában csatlakozott. Kezdetben online marketing menedzserként, később új média menedzserként dolgozott. A SPAR-nál több jelentős üzletfejlesztési, stratégiai és marketingkommunikációs projekt vezetése, kidolgozása fűződik nevéhez, ezeket összesen 13 hazai díjjal ismerték el.

Szerényi Szabolcs

Kreatív

A Kreatív vezető szerkesztője, újságíró. A Corvinuson végzett marketing és marketingkommunikáció szakirányon. Szerkesztette a Közgazdász című egyetemi lapot, dolgozott piackutató cégnél, majd a Napi Gazdaság munkatársa lett. A Kreatív csapatához 2010-ben csatlakozott. Az újságírás mellett irodalommal foglalkozik, rendszeresen jelennek meg novellái és versei folyóiratokban. Az általa tervezett, társadalmi témákat feldolgozó plakátokat többször bemutatták az ARC plakátkiállításon.

A MAKSZ delegáltjai:

Dobos Zsófia

Bo Event

15 éves szakmai pályafutása az Eventrend csoportnál kezdődött, de 2006 óta alapítótársként tulajdonosa és ügyvezetője a Bo Event rendezvényügynökségnek. 

Jelenleg a Bo kreatív osztályát vezeti.

Kovács Dániel

Roxer Kommunikáció

Pályája kezdetén néhány évig a Coca-Cola belső special event csapatához szerződött, majd 2006-ban ügynökségi oldalra, a Roxerhez igazolt. Rendezvényszervezőként kezdett, majd az ügynökség event és BTL tendereiért illetve az ezekhez kapcsolódó kreatív folyamatokért felelős rendezvényigazgatói feladatokat látta el, jelenleg a Roxer kreatívigazgatója.

Máriás Patrick

We Love Kreatív

"Pályafutásomat a kommunikációs szakmában még pályakezdőként a Magyar Televízió kereskedelmi és marketing igazgatóságán kezdtem, ahonnan a kereskedelmi televíziózás kezdetekor, 1997-be az akkor frissen alakult TV2-hez vezetett az úton. A kereskedelmi csatornánál a BTL és a B2B kommunikációért feleltem és közel 8 csodálatos évet töltöttem a TV2-nél. Ezt követően „ültem át” ügynökségi oldalra és elfogadva a Café Communications (akkori nevén Café Csoport) invitálását, ügynökségi csoporton belül létrehoztam és 8 évig vezettem a BTL divíziót, majd később mellette az integrált kommunikációs csapatot.A We Love Kreatív csapatához az év elején csatlakoztam, ahol kreatív és stratégiai igazgatóként a szakmai munkáért, azon belül a stratégiai tervezésért, a kreatív koncepciók kidolgozásáét és megvalósításáért felelek."

 

A DIMSZ delegáltjai:

Hivatal Péter

DIMSZ / Metropol

1991-ben indította és 7 évig vezette a magyar Reader’s Digestet, ezután az M csoport ügyvezetője volt. Később a GGK Direkt ügyvezetőjeként dolgozott, majd a HVG marketingigazgatója volt. 2004 óta a METROPOL hírújság vezérigazgatója, ahol a napilap hűségklubja jelenti a kapcsolódást a direkt marketinghez. Több társadalmi szervezet elnöke vagy elnökségi tagja (Repropress, MLE, MATESZ, Reklámszövetség). 2000 és 2012 között a szövetség elnöke volt.

Kovácsházy Dénes

DIMSZ / MULTICOM

Közel két évtizedes szakmai pályafutását autóipari cégeknél kezdte, majd a JWT és a Wunderman reklámügynökségeknél folytatta. 2003-tól ügyvezetője MULTICOM kommunikációs ügynökségnek, melynek ma már tulajdonosa is. Az ügynökség saját Call-Centerrel rendelkezik, és dinamikusan növekszik a BTL szolgáltatások területén. 2011 óta a DIMSZ elnökségi tagja és a contact center tagozat vezetője.

Somogyi Endre

DIMSZ

Somogyi Endre jelenleg a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) főtitkára és a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) ügyvezetője, az elmúlt 9 évben alapítója, elnökségi tagja, majd ügyvezetője volt a magyar IAB-nek, elnökségi tagja volt az IAB Europe-nak, előtte 7 évig az Adverticum fejlesztésért és üzletfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettese. Tanulmányait a Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen (MBA) és a University of Hertfordshire-en (BBA) végezte.