ONLINE ZSŰRI

Dárdai Adrienn

CBA

marketing igazgató

Dolezsai Gergely

OTP Bank

Márkamenedzsment és marketingkommunikációs főosztályvezető

Gebri Anna

Heineken

marketing

Flórián László

Rossmann Magyarország

Ügyvezető igazgató

Godár Esztella

Festo

marketing vezető

Haász Dömötör

Rézangyal - Coca-Cola Hellenic

Brand manager

Kurunczi Anita

Aldi Magyarország

Advertising & Communication Director

Mikola György

OTP Travel

marketing vezető

Németh Judit

Hard Rock Café

marketing és sales manager

Olasz Marianna

Nespresso

Marketing Specialist

Pantl Péter

Hell Energy

nemzetközi marketingigazgató

Pusztay András

Sziget

marketingkommunikációs igazgató

Ráti Henrietta

Bosch Rexroth

Marketing- és kommunikációs vezető

Szabó Ádám

Ital Magyarország

Marketing vezető

Szántó Dénes

Brown-Forman

Portfolio Brand Manager - Hungary, Slovakia

Zsűrielnök

Juhász Péter Tibor

marketingigazgató

Borsodi Sörgyár

2. fORDULÓS ZSŰRITAGOK

A Kreatív delegáltjai:

Gyutai Balázs

Lounge Communication

2017 júniusa óta a Magyar Turisztikai Ügynökség kommunikációjáért felelős kreatív csapat art directora és head of art. Korábban olyan ügynökségeknél dolgozott, mint a JWT, Ogilvy vagy a Grey. A grafikán és a motion designon kívül a zene és a hang megszállottja. Saját számait 9b0 néven szerzi, amiknek hangjait elsősorban a hamarosan napvilágot látó saját fejlesztésű szintetizátor szoftverével állítja elő.

Szerényi Szabolcs

Kreatív

A Kreatív főszerkesztő-helyettese, újságíró. A Corvinuson végzett marketing és marketingkommunikáció szakirányon. Szerkesztette a Közgazdász című egyetemi lapot, dolgozott piackutató cégnél, majd a Napi Gazdaság munkatársa lett. A Kreatív csapatához 2010-ben csatlakozott. Az újságírás mellett irodalommal foglalkozik, rendszeresen jelennek meg novellái és versei folyóiratokban. Az általa tervezett, társadalmi témákat feldolgozó plakátokat többször bemutatták az ARC plakátkiállításon.

A MAKSZ delegáltjai:

Kovács Dániel

Roxer Kommunikáció

Pályája kezdetén néhány évig a Coca-Cola belső special event csapatához szerződött, majd 2006-ban ügynökségi oldalra, a Roxerhez igazolt. Rendezvényszervezőként kezdett, majd az ügynökség event és BTL tendereiért illetve az ezekhez kapcsolódó kreatív folyamatokért felelős rendezvényigazgatói feladatokat látta el, jelenleg a Roxer kreatívigazgatója.

Sárdi Tamás

Progressive

Pedagógusként végzett, tanult filmelméletet és forgatókönyvírást, majd a Grey Budapestnél kezdte a pályafutását szövegíróként akkor, amikor még a BAT irodájában a meetingeken és prezentációkon is lehetett dohányozni. Ezután a Publicisnél volt senior copywriter és creative group head, majd 2015-ben igazolt át a Progressive-be head of copy pozícióba. Bárhonnan tud inspirálódni a bulvártól a balladákig, és mindig azt a kérdést keresi, amire a válasz egy sikeres kreatív kampány.

Sallai Ervin

ACG

Az ACG kreatív group headje, forgatókönyvíró, humorista.
Korábban a Saatchinál dolgozott szövegíróként, majd a Cafénál kreatív igazgatóként. 
A mostaninál is fiatalabb korában több, mint 50 különböző foglalkozása volt a biciklis futártól a kínai tolmácsig, ezért szereti az életszagú, „körúton kívüli” megoldásokat.
 

A DIMSZ delegáltjai:

Hivatal Péter

DIMSZ

1991-ben indította és 7 évig vezette a magyar Reader’s Digestet, ezután az M csoport ügyvezetője volt. Később a GGK Direkt ügyvezetőjeként dolgozott, majd a HVG marketingigazgatója volt. 2004 óta a METROPOL hírújság vezérigazgatója, ahol a napilap hűségklubja jelenti a kapcsolódást a direkt marketinghez. Több társadalmi szervezet elnöke vagy elnökségi tagja (Repropress, MLE, MATESZ, Reklámszövetség). 2000 és 2012 között a szövetség elnöke volt.

Somogyi Endre

DIMSZ

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) főtitkára és a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) ügyvezetője, az elmúlt 9 évben alapítója, elnökségi tagja, majd ügyvezetője volt a magyar IAB-nek, elnökségi tagja volt az IAB Europe-nak, előtte 7 évig az Adverticum fejlesztésért és üzletfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettese. Tanulmányait a Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen (MBA) és a University of Hertfordshire-en (BBA) végezte.

Kovácsházy Dénes

DIMSZ / Multicom

Közel két évtizedes szakmai pályafutását autóipari cégeknél kezdte, majd a JWT és a Wunderman reklámügynökségeknél folytatta. 2003-tól ügyvezetője MULTICOM kommunikációs ügynökségnek, melynek ma már tulajdonosa is. Az ügynökség saját Call-Centerrel rendelkezik, és dinamikusan növekszik a BTL szolgáltatások területén. 2011 óta a DIMSZ elnökségi tagja és a contact center tagozat vezetője.