Általános információk

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2022-es Lollipop

2021-ben egy év kényszerszünet után indítottuk újra a Lollipopot, a Kreatív nagy múltú, offline és online márkaaktivációs és btl-versenyét, miután a rendezvényes és btl-szakmát közel másfél évre szinte teljesen leállította a koronavírus-járvány.

 

A visszajelzések már tavaly is nagyon pozitívak voltak, mostanra pedig még több biztató jel mutat abba az irányba, hogy a nehezén túl van ez a szakterület, a piaci folyamatok lassan a helyükre kerültek.
A legnagyobb szereplők 2021-es árbevétele már megközelítette a járvány előtti szintet, az általunk megkérdezett szakemberek szerint az idei év pedig már meg is haladhatja azt.

 

Ennek nem kis részben az oka, hogy a rendezvényügynökségi, vagy ha úgy tetszik, élménymarketinges iparág egyik legfontosabb pillérét adó nyári fesztiválok közül a legnagyobbakat – Sziget, Volt, Balaton Sound, stb. – két év kihagyás után idén újra megrendezték. Reményeink szerint ezeken a fesztiválokon is számos olyan izgalmas, látványos márkamegjelenés született, amelyek érdemesek lehetnek a legjobb márkaélményeket és aktivációkat kereső Lollipopon való nevezésre!

 

Ennek megfelelően idén örömmel hagyjuk magunk mögött a tavalyi évben bevezetett speciális, úgynevezett „Különleges Covid Kategóriákat”, és egy, a normál ügymenethez illeszkedő kategóriarendszert alkalmazunk. Azonban figyelemmel vagyunk arra is, hogy a koronavírus-járványnak akadnak hosszabb távú hatásai is, amelyek a mai napig fölfedezhetők, ilyen például a digitális és hibrid rendezvények szerepének felértékelődése. Ez különösképp fontos szerepet kaphat olyan nemzetközi, multinacionális vállalatoknál, ahol adott esetben különböző kontinenseken élő kollégák dolgoznak együtt. Ezek tapasztalatunk szerint nem tűntek el nyomtalanul, és bár szerepük már nem olyan meghatározó, mint a Covid időszakában volt, bizonyos mértékben velünk maradnak a közeljövőben is.


Így a digitális rendezvényekhez kapcsolódó kategóriákat továbbra is megtartottuk.

 

Nevezési időszak:

A Lollipop 2022 versenyre olyan alkotások nevezhetőek, melyek a 2021. november 5. és 2022. október 28. közötti időszakban kerültek nyilvánosságra.

A pályázók pályázatuk beadásával automatikusan nyilatkozatot tesznek arról, hogy a beküldött anyag mind koncepcionálisan, mind megvalósításában saját munka. Adaptáció nem nevezhető.

Pályázók köre:

Magyarországon tevékenykedő cégek és magánszemélyek.

APEX TOPLISTA

A LolliPoP 2022 nyertesei és döntősei pontszerzők a Kreatív Apex Toplistáin.
 

Normál nevezési határidő: 2022. október 21. éjfélig
Normál nevezési díj: 39 900 Ft + áfa / nevezés (bruttó: 50 673 Ft / nevezés)
Az integrált kategóriában: 49 900 Ft + áfa / nevezés (bruttó: 63 373 Ft / nevezés)

Végső nevezési határidő: 2022. október 28.
Végső nevezési díj: 44 900 Ft + áfa / nevezés (bruttó: 57 023 Ft / nevezés)
Az integrált kategóriában: 54 900 Ft + áfa / nevezés (bruttó: 69 723 Ft / nevezés) 

2021 nyertesei:

A lista ide kattintva böngészhető.